Ви обрали конкретну модель РРО, що далі?
- Ви маєте придбати РРО. Зверніть увагу на комплектацію РРО, наявність паспорту – кожен РРО має унікальний паспорт, в якому зафіксований заводський номер та дата виготовлення пристрою. Також продавець зобов’язаний забезпечити вам документ на право власності на РРО – видаткову накладку, тощо.
- Заключаєте договір з ЦСО (Центром сервісного обслуговування). Саме співробітники центру мають ввести ваш апарат в фіскальний режим, супроводжувати передачу даних та навчити вас роботі з РРО.
- Реєстрація РРО в ДФС. Для цього ви маєте підготувати пакет документів. Цей пакет включає: заяву про реєстрацію РРО; паспорт вашого РРО – сторінка, на якій вказаний заводський номер та дата виготовлення апарату, та його ксерокопія; документ, що підтверджує факт придбання чи отримання в користування РРО (видаткова накладна чи договір оренди РРО), та його копію; копію документа на право власності на приміщення або іншого документу, на право розміщувати господарську одиницю; копію договору з ЦСО на обслуговування та ремонт РРО; копії установчих документі на підприємство; КОРО (книга обліку розрахункових операцій) і РК (розрахункові квитанції)
На підставі цих документів приймається рішення про реєстрацію РРО, РРО присвоюється фіскальний номер. Ця інформація відображається в довідці, яку ви отримуєте на руки.4. - На підставі цієї довідки спеціалісти ЦСО вводять РРО в фіскальний режим та здійснюють опломбування РРО, про що надають довідку. Один з примірників довідки, той до якого додаються корінці пломб необхідно надати в відділення ДФС.
Важливо! Довідка про присвоєння фіскального номер дійсна тільки на протязі 5 днів!
РРО зареєстрований і можна починати роботу з ним.